Subject: Ed: Selgitustaotlus - Embrüote annetamine/ Edastamine SoMile
From: "TA Info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 13:39:35 +0300

Sotsiaalministeerium

Vastavalt kuuluvusele edastame teile seisukoha andmiseks Eesti Viljatusravi 
ja Embrüoloogia Seltsi päringu embrüote annetamise kohta.

Edastuskiri saadetakse teadmiseks pöördumise esitajale.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Eesti Viljatusravi ja Embrüoloogia Selts >
Saatmisaeg: kolmapäev, 28. august 2024 14:24
Adressaat: TA Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Selgitustaotlus - Embrüote annetamine

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseamet

Eesti Viljatusravi ja Embrüoloogia Selts (EVES) on üle-eestiline 
viljatusravi spetsialiste koondav vabatahtlik ühendus.

Seoses 2024. aasta alguses kehtima hakanud Kunstliku viljastamise ja 
embrüokaitse seaduse muudatustega on kerkinud küsimus, millele sooviksime 
Tervisekassa, Sotsiaalministeeriumi kui ka Ravimiameti poolseid seisukohti.

Patsient on 37 aastat vana naine ja uurib:
kuna ma oma vanuse tõttu ei tohi oma embruasid annetada siis tahtsin küsida, 
kas ma ise tohin neid edasi annetada,et kui mul on inimene olemas, kes neid 
endale tahaks. Näiteks, et ta võtaks minu säilitamise lepingu üle?

 Kas Terviseameti hinnangul võib 37 aastane patsient annetada enda embrüod 
kindlale inimesele?

Lugupidamisega

EVES juhatus